La salut és un dels aspectes que més ens preocupa, i és per això que posem gran èmfasi en la cultura de la salut i el benestar.
Els antioxidants presents en el vi, com tanins, antocians i flavonoides han estat citats com a substàncies lligades a la prevenció de malalties cardiovasculars i, sens dubte, com a retardadors de l'envelliment. Com tots sabem, el procés d'envelliment d'un ésser viu radica en una pura oxidació, per la qual cosa totes aquelles substàncies antioxidants que ingerim ajudaran en major o menor mesura a retardar-lo.
El consum moderat de vi no solament ajuda a prevenir els mals cardíacs, sinò que també disminueix els riscos per a persones que ja hagin sofert un atac de cor, segons un nou estudi del Centre Mèdic Beth Israel Deaconess de Boston, en el qual s'esmenta que els bevedors moderats (10 gots vi/setmana) tenen un 32% menys de risc de morir d'atac cardíac que els que no beuen. Segons l'American Heart Association (AHA), el fet de beure vi amb moderació pot reduir entre un 40 i un 50% el risc de sofrir cardiopatia isquèmica.
Una altra substància també present en els raïms és el Resveratrol, que està sent estudiat actualment per les seves propietats anticancerígenes i amb efecte antiviral.
D'aquí que el consum moderat de vi sigui beneficiós per a la persona.
Uns altres estudis recents recalquen l'efecte positiu del consum moderat de vi en el sistema nerviós davant malaties degeneratives com l'Alzheimer.
A més segons un estudi dut a terme pel Doctor Gronbaek i els seus col.legues a la Universitat de Copenhague, publicat a Annals of Internal Medicine, després d'estudiar les dades de més de 25.000 persones, es dedueix que el vi és la més saludable de les begudes alcohòliques.
Per respectar tot aixó, hem incorporat les nostres vinyes al cultiu ecològic. Així preservem al màxim el nostre entorn i elaborem uns vins de la màxima qualitat tant des del punt de vista organolèptic com de salut.